Friss topikok

  • bl4ze: igen, pontosan! ott finom. asszem a nevük Gárdony-Gyros ---- ott korrekt ! :) (2010.08.09. 16:39) Gárdonyi rémálom
  • robi833: Sziasztok! Még egy GYROS kiszállító lett Debrecenben,de ez a legjobb!!!!!!Ennél jobbat még nem ett... (2010.04.12. 23:31) Egy váratlan kitérő
  • ggPeti: @Peti: Én is ajánlom a kék arabot! Amúgy egyiptomi, de ez lényegtelen :P a gyros isteni. ó hányszo... (2010.04.01. 18:11) Szeráj...
  • István (soundblog): Ja, tudom melyik ez a hely. Egyszer, kb 1 éve én is odamerészkedtem gyros-t enni. Hát, megtanultam... (2009.11.28. 13:30) Gyrosos az Árkádban
  • csiripiszli: Bocs, még nem olvastalak végig. A lövőház utcai Papa gyrosost próbáltad már? Nekem az a kedvencem.... (2009.11.17. 14:15) Melyiket válasszam?

IndaFotó képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Egy váratlan kitérő

2008.05.12. 20:03 gunzen

A mai napon véletlenül Debrecenbe keveredtem ahol korgó hassal egy gyrosos felé vettem az irányt. Mindez a Piac utcában volt nem messze a Mekitől. Őszíntén? Ilyen szar gyrost még életemben nem ettem, és képesek voltak mégis 540 forintot lenyúlni érte. A hús nem volt eléggé megsütve a csípős szósz simán csak paradicsomos volt, a sima szószban pedig kaportúltengés volt....(utálom a kaprot). A kiszolgálás hát.....Kedvesnek semmiféleképpen nem nevezném...Inkább olyan nesze bazdmeg itt a kajád...

Pontozás:
                -a Gyros: Pocsék volt. Inkább ettem volna mást: Tíz pontból NÉGYET kap. 4/10

             -a Hely: Jó volt de a kiszolgálás beszámításával együtt sajnos csak HÉT pontot kap a tízből. 7/10

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holegyunkgyrost.blog.hu/api/trackback/id/tr81465457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.18. 09:32:11

sajnos debrcenben közismert, hogy az apolló mozi mellett, a piac/miklós utca sarkánál lévő zug-gyorsétterem/gyroszos rendkívül rossz minőségű és minden határt alulmúlóan parasztok a pultos picsák, akik ott dolgoznak - ez évek óta így van, messziről kerülöm.

Debrecenben (és mindenhol máshol is) az arabok által üzemeltetett gyrososokat keresem. Magyar ember nem tud gyrost készíteni. Próbálkozik, de az úgysem olyan. A gyros az arányok művészete, ehhez mi nem értünk. Debrecenben szertem az Avesztát, a Himaláját (Kálvin udvar), Adriát (A1 alatt - igaz, ez magyar, de egész ehető). biztos van még jó, de most nem jut hirtelen eszembe.

Miskolcon a Villanyrendőr és a Hősök (?) tere között van egymás mellett három vagy négy gyrossütő, mind arab, de - erre érdemes odafigyelni - a legigénytelenebbnek tűnő, leglepukkantabb (igaz, fél éve felújították, de még így is..) Szindibádban készül a legfinomabb gyros. Az arab pasi (sajnos nem jut eszembe a neve) szenzációs érzékkel készíti. Azt figyeltem meg, hogy ha a felesége van ott, hiába ugyanabból az alapanyagból, ugyanott, ugyanúgy, mégsem olyan..

gunzen · http://holegyunkgyrost.blog.hu/ 2008.05.18. 10:52:12

Köszi szépen az eligazítást hiszen pont ezért indítottam a blogomat, hogy mindig finom gyrost ehessünk és a szar helyeket nagy ívben kerüljük...Ahogy pénzem, időm és energiám engedi olyan ütemben próbálom felderíteni a főleg pesti gyrosos állományt.

Akyra 2008.05.18. 12:07:47

Én debrecenben már kajáltam van a kórház közelében egy Gyrosos sztem finomat készítettek. Volt benne jó sok chilli nagyon ízlett

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.18. 18:48:33

voltam ma a debreceni Efendiben (a színház mellett), jó nagy csalódás volt. a gyros táljaikat már ismertem, azok egész ehetők. pitában viszont egyszerűen semmilyen; se íze, se bűze.. mondtam, hogy minden mehet bele.. ez annyit jelentett, hogy - amúgy látványosan rutinosan - tett bele egy kevés sajtot, egy rakás répát meg ( nem éppen jó értelemben) nyers salátát, minimális húst, egészen kevés uborkát, nyomokban hagymát. öntetet alig-alig. egyáltalán nem csípett, és úgy összességéban alig volt valami íze, de természetesen besorolta a legdrágább "mindent bele" kategóriába és több, mint 700 forintomba került az amúgy egyáltalán nem kombós gyros, szabvány pitában.. hát nem voltam elájulva tőle, nagyon nem! meg se kérdezte, hogy milyen húsból kérem.. az arányok pedig egyáltalán nem stimmeltek, textúráról meg egyáltalán nem beszélhetünk, csak sorban belepakolta a dolgokat, amit utálok... két harapás: csak sajttal van tele a pofám, még kettő: csak hús.. a következő kettő csak saláta, semmi más, stb... az ilyet utálom. a nyamvadt szabvány pita meg persze, hogy szétszakadt közben, de még véletlenül sem attól, hogy annyira meg lett volna töltve.. de persze nem folyt ki belőle semmi, csontszáraz volt az egész. brrrr!! ha mondjuk 400 Ft-ot kért volna érte, azt mondom, jó, oké, ez van, de hogy a város egyik (?) legdrágább gyrosa ilyen fertelmesen amatőr legyen, az nagy csalódás!

gunzen · http://holegyunkgyrost.blog.hu/ 2008.05.18. 22:45:15

700 ft az már úgy elég komoly lehúzás...

(*) ZSOLI BVSC No.:77(*) 2008.06.24. 08:25:48

Gunzen te állat:D csodás-mesés page:D hallod ako szerda körül dzsanesz biliárd...

serpan 2009.09.12. 13:09:11

@Bukowszky: A lamanna is elég jó debrecenben,sztem ez a magyar gyerek tud gyrost csinálni nem csak próbálkozik vele.Innen rendelhettek:lamanna.hu

töki1 2009.12.20. 19:59:30

Sziasztok!
Megint bővült debrecenben a gyros házhozszállítók köre.A centes sörözőre szeretném felhívni a figyelmeteket.Nem jártatom a szám nézzétek meg magatok: centessorozodebrecen.hu/kategoriak/22/34/gyros.htm

töki1 2010.04.02. 20:20:07

Hello! Török gyros debrecenben nagyon ütős teljesen más ízvilágú mint az eddigi gyros amit ismertem.Debrecenben házhozszállít:isztambulgyros.hu/

robi833 2010.04.12. 23:31:56

Sziasztok!
Még egy GYROS kiszállító lett Debrecenben,de ez a legjobb!!!!!!Ennél jobbat még nem ettem.....
Ez az oldaluk: www.isztambulgyros.hu
ISZTAMBUL GYROS GYÁR a tuti én mondom!
süti beállítások módosítása