Friss topikok

  • bl4ze: igen, pontosan! ott finom. asszem a nevük Gárdony-Gyros ---- ott korrekt ! :) (2010.08.09. 16:39) Gárdonyi rémálom
  • robi833: Sziasztok! Még egy GYROS kiszállító lett Debrecenben,de ez a legjobb!!!!!!Ennél jobbat még nem ett... (2010.04.12. 23:31) Egy váratlan kitérő
  • ggPeti: @Peti: Én is ajánlom a kék arabot! Amúgy egyiptomi, de ez lényegtelen :P a gyros isteni. ó hányszo... (2010.04.01. 18:11) Szeráj...
  • István (soundblog): Ja, tudom melyik ez a hely. Egyszer, kb 1 éve én is odamerészkedtem gyros-t enni. Hát, megtanultam... (2009.11.28. 13:30) Gyrosos az Árkádban
  • csiripiszli: Bocs, még nem olvastalak végig. A lövőház utcai Papa gyrosost próbáltad már? Nekem az a kedvencem.... (2009.11.17. 14:15) Melyiket válasszam?

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Görög udvar - avagy a drága és pocsék gyrosos

2008.10.03. 15:54 gunzen

Tegnapi nap magánjellegű elfoglaltság miatt az esti órákban indultam haza. A gyomrom már korgott az ürességtől hiszen jó pár órája nem jutottam egy falat ételhez sem. Amikor az Örs vezér térre értem rájöttem, hogy tényleg nagyon éhes vagyok, ezért bementem az Árkád üzletközpontba. Nem sokáig rágódtam azon, hogy mi legyen az étlapon és a Görög udvar nevű étkezde felé vettem az irányt.(Örs vezér tere-Árkád) Kértem egy gyrost ami 650 forintomba került, de lehetőségem akadt az étkezési utalványos fizetésre is. Egy helyes, fiatal csaj vette fel a rendelésemet, majd gyorsan összedobta a gyrosomat. Fizetés után egy szempillantás alatt ledobtam magam az egyik asztalhoz, majd szemügyre vettem a gyrost. Kinézetre megfelelő volt bár kicsit elkezdett folyni a szósz ami kilyukasztotta a papírt. Gyomrom egy kisebb korgással jelezte, hogy meg is kéne lassacskán kóstólni. A gyros íze nem volt olyan rossz, de a husi nem volt eléggé megsülve, a pita szanaszét volt szakítva és rengeteg zöldségnek jutott hely. Szinte alig kaptam husit márpedig nem vega gyrost kértem. A közel fél kiló zöldség viszont ennek ellenére ízletes és friss volt. A szószók finomak voltak, bár a csípősnek nem sok köze volt a csípéshez. A csomagolás ami a végére teljesen kiszakadt csúnyán eláztatott szósszal amit végül nem is bánok úgy sem szerettem azt a pólómat.

Értékelés:

             Hely: Jó kis hely, kivéve ha fellökik az embert vagy ráborítanak valamit. A kiszolgálás korrekt volt. 8/10

             Gyros: Jól nem laktam vele, sőt még az íze sem varázsolt el, de ha nagyon éhes az ember és van 650ft-ja akkor bátran lehet enni egyet. 6,5/10

Szólj hozzá!

http://www.jamba.hu/jcw/go/rmc?zanpid=1182626262234121216&affId=428788

A bejegyzés trackback címe:

https://holegyunkgyrost.blog.hu/api/trackback/id/tr49694440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása