Friss topikok

  • bl4ze: igen, pontosan! ott finom. asszem a nevük Gárdony-Gyros ---- ott korrekt ! :) (2010.08.09. 16:39) Gárdonyi rémálom
  • robi833: Sziasztok! Még egy GYROS kiszállító lett Debrecenben,de ez a legjobb!!!!!!Ennél jobbat még nem ett... (2010.04.12. 23:31) Egy váratlan kitérő
  • ggPeti: @Peti: Én is ajánlom a kék arabot! Amúgy egyiptomi, de ez lényegtelen :P a gyros isteni. ó hányszo... (2010.04.01. 18:11) Szeráj...
  • István (soundblog): Ja, tudom melyik ez a hely. Egyszer, kb 1 éve én is odamerészkedtem gyros-t enni. Hát, megtanultam... (2009.11.28. 13:30) Gyrosos az Árkádban
  • csiripiszli: Bocs, még nem olvastalak végig. A lövőház utcai Papa gyrosost próbáltad már? Nekem az a kedvencem.... (2009.11.17. 14:15) Melyiket válasszam?

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tiszafüredi halasnapok

2008.07.15. 16:20 marci555

A hétvégét Tiszafüreden töltöttem, ahol szerencsémre pont a halasnapok zajlottak és sikerült kipróbálnom az ottani gyrost.

Vasárnap egy hirtelen felindulásból elkövetett gyros evést hajtottunk végre Tiszafüreden. 2 helyen lehetett gyrost kapni: a strandon, ez egy állandó gyrosos és egy, a halasnapok jóvoltából kitelepűlt árusoktól. Mi az egyik árust néztük ki, ahol a legnagyobb tömeg volt, mert gondoltunk ott jó is a gyrost. Annyira nem tévedtünk. A sátorban iszonyú meleg volt és a sor is elég nagy volt, de ki lehetett bírni. A kiszolgálás nem volt a legalaposabb. Engem egy nő szolgált ki akin látszott, hogy nincs otthon a gyroskészítésben, mert három pitát szakított szét amíg végül megkaptam a kész gyrost. A felállás elvileg így néz ki: hús,szószok,zöldség,hús,szószok. Ebben az esetben ez sajnos így sikerült: pici hús, pici szósz, rengeteg zöldség, még kevesebb hús és még kevesebb szósz. Jó persze megértem hogy spórolnak de akkor is. Amúgy teljesen jó minőségű zöldség és nagyon finom hús volt, de inkább vega gyrosnak nevezném. A csípős szósz is elfogadható erősségűre sikerült, bár lehetett volna erősebb.

Értékelés:

Gyros: Finom, finom, de kevés volt benne a hús. AZ ára 700 ft. volt 7,5/10

Hely: Le lehetett ülni és sok pad volt, amúgy egy szokásos rendezvényeken látható sátor. Meleg volt. 7/10

 

Szólj hozzá!

Címkék: tiszafüred

A bejegyzés trackback címe:

https://holegyunkgyrost.blog.hu/api/trackback/id/tr5569496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása